Dopuni kredit

Kako se postaje Globaltel korisnik?

Kada korisnik preuzme mobilnu aplikaciju Globaltel na svoj pametni telefon ili tablet uređaj, od njega  se zahteva da registruje svoj broj telefona koji već koristi ili broj fiksnog telefona ukoliko koristi tablet uređaj bez SIM kartice. Korisniku pametnog telefona stiže kod na telefon koji se automatski unosi u predviđeno polje.  Korisnicima tablet uređaja, stići će poziv na uneti broj fiksnog telefona i biće im izdiktiran kod. Korisniku ćemo odmah po preuzimanju aplikacije dodeliti jedan broj telefona na čije korišćenje korisnik ima pravo godinu dana bez nadoknade za sam broj telefona. Broj je potpuno besplatan i možete ga odmah koristiti za besplatnu komunikaciju u mreži. Ukoliko korisnik u roku od 6 meseci ne bude primio niti jedan poziv ili poruku, i ukoliko on ne bude poslao niti jednu poruku ili poziv, onda se korisnik smatra neaktivnim. Neaktivnom korisniku mi oduzimamo broj. Korisnik ne gubi pravo da koristi našu uslugu u budućnosti, jer ponovnim skidanjem aplikacije korisnik iznova dobija novi broj. 

Da li je za korišćenje Globaltelovih usluga neophodan internet?

Da. Kako biste koristili Globaltelove usluge, morate biti uvek konektovani na internet (bilo da je internet drugog operatora iz paketa koji već koristite bilo da je u pitanju WiFi konekcija).

Kako se razlikujete od Vibera?

Globaltel daje korisnicima sve opcije kao Viber i ostale VoIP aplikacije (besplatna komunikacija i slanje multimedija), ali sa velikim dodatkom mogućnosti da korisnik nije ograničen da komunicira samo sa drugim korisnicima platforme. Preciznije rečeno, korisnici Vibera mogu komunicirati samo sa drugim korisnicima Vibera, dok korisnici Globaltela komuniciraju sa celim svetom. Komunikacija unutar mreže je besplatna, ali takođe po izuzetno povoljnim tarifama možete da komuniciate i izvan mreže, kao i da vas zovu na vaš Globaltel broj, čak i sa fiksnih telefona. Dajemo svim korisnicima besplatni dodatni broj na 12 meseci. Osim toga možete da zakupite brojeve iz više od 30 zemalja. Takođe omogućavamo gledanje televizije u pokretu.

Kako se instalira aplikacija?

Aplikacija se može preuzeti na više načina. Najjednostavniji način jeste odlaskom na Google Play prodavnicu, ukoliko ste Android korisnik, ili odlaskom na AppStore ukoliko ste iOS korisnik. U polju pretrage ćete ukucati Globaltel i mi ćemo biti među prvim rezultatima. Klikom na pronađenu aplikaciju, otvoriće se naša stranica na prodavnici aplikacija, Vaše je samo da kliknete Instaliraj. Drugi način preuzimanja aplikacije jeste odlazak na naš veb sajt, gde ćete na prvoj strani pronaći linkove ka prodavnicama aplikacija.

Da li imate SIM kartice?

Trenutno još uvek nemamo SIM kartice ali se očekuje da će biti u prodaji u narednih par meseci. Naše SIM kartice će se jako razlikovati od drugih po tome što ćemo imati mnogo više data saobraćaja, u odnosu na druge konkurente. Naravno, imaćemo u ponudi i pozive i poruke, ali će akcenat biti na data saobraćaju.

Da li je Globaltel pripejd ili postpejd usluga?

Globaltel nudi pripejd usluge ali se servis konstantno unapređuje i očekuje se da će u relativno kratkom roku Globaltel proširiti svoje poslovanje i na postpejd pakete.

Kako da dopunim kredit?

Globaltel aplikacija ima više načina dopune.

  1. Fizička prodajna mesta- Korisnik može odlaskom na prodajno mesto (prodavnice, trafike, i slično) da dopuni kredit diktiranjem svog broja zaposlenom, kao i iznos kredita koji želi da kupi. Najmanji iznos kredita je 200 RSD a najveći 12000 RSD.
  2. Putem prodavnica za aplikacije – Korisnici prilikom registrovanja na AppStore ili GooglePlay prodavnicu imaju obavezu da ostave određene finansijske podatke koji kasnije služe za kupovinu samiih aplikacija ili za kupovine unutar aplikacija. Odlaskom na glavni meni Globaltel aplikacije korisnik će pri vrhu menija moći da vidi opciju Kupi kredit. Klikom na ovu opciju izlazi dodatni meni koji pita koliko kredita korisnik želi da kupi, kao i koji metod plaćanja bira. Dovoljno je da klikne na Google Play i transakcija će se obaviti uz još po koju potvrdu. Isto važi i za AppStore za iOS korisnike. Korisnik ima na raspolaganju mogućnost da kupi kredit od 500,1.000 ili 2.000 dinara, s tim što će finalni iznos kredita na računu korisnika biti umanjen za iznos proviziju prodavnice aplikacija.
  3. Putem kreditne kartice na veb sajtu i unutar Android aplikacije - Korisnik može dopuniti svoj kredit putem kreditne kartice na veb sajtu ili unutar Android aplikacije. Ovaj vid plaćanja podrazumeva da korisnik ukuca osnovne podatke sa kartice kao sredstva plaćanja (broj kreditne kartice, sigurnosni broj, datum isteka kartice i slično) kao i iznos kredita za koji je zainteresovan. 

Koja vrsta servisa je Globaltel?

Globaltel je servis koji je registrovan kao virtuelni mobilni operator. Globaltel nema svoje ispostave (filijale), već se poslovanje operatora sprovodi putem mobilne aplikacije i veb sajta, odnosno u virtuelnom svetu. Samim tim i brojevi koje operator prodaje su virtuelni (realni ali bez SIM kartice u fizičkom obliku). Globaltel omogućava korisnicima da koriste brojeve iz više od  30 zemalja kao i gledanje televizije u pokretu.

Da li je Globaltel aplikacija?

Aplikacija jeste deo sveukupne platforme Globaltela ali je Globaltel mnogo veći od same aplikacije. Aplikacija je način da se sa korisničke strane pristupi platformi.

Za koje sve vrste operativnih sistema imate aplikaciju?

Aplikacija je kreirana za operativne sisteme Android i iOS.

Koje sve usluge nudi Globaltel?

Globaltel  nudi korisnicima sledeće usluge:

  1. Besplatni broj iz mreže na godinu dana
  2. Besplatni pozivi i SMS, sa slanjem multimedijealnih sadržaja (slanje fotografija, video zapisa, lokacije)
  3. Pozive van mreže za 9.9 RSD/min 
  4. Gledanje televizije u pokretu
  5. Mogućnost kupovine brojeva iz preko 30 zemalja sveta

Da li Globaltel nudi realne brojeve?

Globaltel nudi i realne i nomadske brojeve, iz Srbije i iz sveta. Realni brojevi su brojevi koji koji imaju punu funkcionalnost mobilnog broja za pozivanje i primanje poziva. Nomadski brojevi su brojevi koji imaju samo mogućnost primanja poziva i zvanja, a u nekim slučajevima mogu da šalju SMS poruke.

Koliko brojeva jedan korisnik može da ima?

Jedan korisnik može imati neograničeno brojeva. Brojevi funkcionišu zasebno, kao da svaki ima svoj uređaj, iako se nalaze na jednom uređaju. 

Da li jednom kupljeni broj ostaje moj zauvek?

Broj koji je korisnik dobio od Globaltela prilikom preuzimanja aplikacije ostaje u vlasništvu korisnika 12 meseci. Brojevi koje korisnik dodatno bude zakupio jesu privremenog karaktera, odnosno korisnik se pretplaćuje na broj na mesečnoj osnovi. Ovo znači da korisnik svakog meseca mora da plati cenu koštanja broja kako bi isti zadržao. Kada prestane da plaća broj, onda korisnik gubi pravo da taj broj i dalje koristi. 

Korisnik je slučajno obrisao broj telefona. Da li se broj može povratiti?

Jednom obrisan broj telefona korisnik više ne može da povrati. 

Da li se Globaltel brojevi mogu registrovati na druge mobilne platforme?

Globaltel brojevi nemaju mogućnost da se registruju na drugim platformama kao što su WhatsApp, Viber i slično.

Koji su preduslovi za korišćenje usluge ?

Osnovni preduslovi za korišćenje servisa jesu mobilni uređaj (pametni telefon ili tablet uređaj), pristup internetu (bilo iz paketa nekog drugog operatora bilo sa WiFi-ja). Takođe, ukoliko želite da koristite servis za komunikaciju izvan Globaltel mreže morate uplatiti kredit. 

Da li aplikacija radi preko Hotspot internet konekcije?

Da, aplikacija radi preko hotspot internet konekcije.

Da li se usluga multimedije doplaćuje?

Slanje fotografija, video sadržaja ili lokacije drugim korisnicima omogućeno je u mreži i besplatno je. Gledanje televizije se smatra dodatnom uslugom, odnosno bonusom koji korisnik dobija na osnovu uplaćenog kredita i ne naplaćuje se u bilo kojoj formi. Jedino će se razlikovati za Vip-ove korisnike i korisnike drugih mreža po visini uplaćenog kredita koji je minimalno potreban radi lansiranja usluge. Vip-ovi korisnici imaju obavezu uplate kredita od 200 RSD, dok korisnici drugih mreža moraju da uplate 400 RSD kako bi otključali ovu uslugu.

Koji su uslovi korišćenja servisa?

Opšte uslove možete pregledati klikom ovde. 

Šta znači mesečna pretplata na broj?

Naši brojevi se ne kupuju već se iznajmljuju na mesečnom nivou. Samim tim ukoliko odlučite da ne plaćate više za neki broj telefona, mi ćemo vam ga oduzeti I vratiti u bazu brojeva. U nekom trenutku u budućnosti moguće je da neki drugi korisnik dobije Vaš broj, baš kao što je I generalno praksa sa pripejd brojevima. Za više informacija kliknite ovde. 

Aplikacija me ne obavesti ukoliko imam poziv ili poruku, zašto?

Manji broj Android uređaja, naročito proizvođača Huawei, imaju fabrički podešen sistem kojim se čuva baterija uređaja od prekomerne upotrebe. Ukoliko se čini da Globaltel aplikacija ne radi kada je ugašen ekran uređaja, potrebo je pronaći u podešavanjima opciju koja se naziva Zaštićene aplikacije (Protected apps) i dozvoliti Globaltel aplikaciji da bude zaštićena odnosno "protected". Na ovaj način se  šalje komanda sistemu uređaja da se zaštita baterije na odnosi na Globaltel aplikaciju i da se ovoj aplikaciji dozvoljava da radi čak i kada je ekran vašeg uređaja ugašen.

Uplatio sam kredit na pogrešan broj, da li mogu da prebacim novac na svoj broj?

Ukoliko je kredit uplaćen na fizičkom prodajnom mestu, korisnik je u mogućnosti da pogrešnu uplatu stornira u prvih 15 minuta od trenutka uplate, i to samo u slučaju da broj kojem kredit jeste uplaćen isti nije koristio. 

Kako se vrši prijava na Globaltel mrežu?

Prijava na Globaltel servis se vrši putem preuzimanja aplikacije sa prodavnica za aplikacije i registrovanjem putem sopstvenog broja telefona.  Kada korisnik preuzme mobilnu aplikaciju Globaltel na svoj pametni telefon ili tablet uređaj, od korisnika se zahteva da registruje svoj broj mobilnog telefona koji već koristi ili broj fiksnog  telefona. Ukoliko je u pitanju mobilni telefon, korisnik će primiti verifikacioni kod i uspešno se registrovati na sistem, dok ukoliko koristi fiksni telefon stićiće mu poziv i biće mu izdiktiran kod usmenim putem i kod mora ručno uneti u aplikaciju. Verifikaciju unetog broja telefona vrši se kako bi se sprečile potencijalne zloupotrebe i zaštitila privatnost korisnika. aplikaciju.

Kako da preuzmem aplikaciju?

Aplikacija se preuzima odlaskom na prodavnice za aplikacije GooglePlay ili AppStore u zavisnosti od toga koji model telefona posedujete, kao i sa veb sajta Globaltel aplikacije.  Skidanje aplikacije je besplatno. 

Koje podatke ostavljam prilikom registrovanja?

Kako biste se prijavili na naš servis tražimo vam određene podatke, a u svakom trenutku korisnik može da promeni podešavanja za podatke koje je podelio sa Globaltelom. Između ostalog tu je pristup Galeriji (zbog slanja slika i videa), kameri (zbog slanja slika u realnom vremenu), imeniku (zbog kopiranja kontakata u imenik aplikacije), lokaciji (zbog slanja lokacije drugim korisnicima), omgućavanje push notifikacija (odobrenje da se mogu slati push notifikacije) i slično.

Da li postoji zaštita podataka?

Zaštita podataka postoji i mi se obavezujemo da sve podatke čuvamo i ne delimo sa trećom stranom. Međutim,  neobavezujemo se da ćemo moći da zaštitimo privatnost podataka koje je korisnik ostavio na platformama ili aplikacijama koje nisu pod upravom Globaltela. Na primer: Ukoliko je korisnik sa našim brojem telefona otvorio WhatsApp nalog, I u nekom trenutku odlučio da ne želi više da obnavlja mesečnu pretplatu na naš broj sa kojim se registrovao na datu platformu, on će izgubiti pravo pristupa ovoj platformi zajedno sa gubljenjem broja. Samim tim, sve lične podatke koje je korisnik na WhatsApp-u ostavio, mi ne možemo naknadno obrisati ili njima pristupiti. 

Da li treba ručno da unosim sve svoje kontakte u aplikaciju?

Ne. Prilikom skidanja aplikacije mi pitamo za dozvolu da pristupimo vašim kontaktima i kopiramo sve vaše kontakte u samu aplikaciju.

Kako da pronađem kontakt koji mi je potreban u aplikaciji?

Kada uđete u aplikaciju, pritiskom na ikonicu koja označava kontakte pristupićete svim raspoloživim kontaktima. U polje predviđeno za kucanje, ukucajte početna slova kontakta koji tražite i i kontakti sa upisanim karakterima će se pojaviti. Kliknite na ime kontakta kako biste pristupili daljim opcijama za kontaktiranje (slanje poruke ili poziva).

Kako da dodam novi kontakt?

  1. Ukoliko ste ukucali na brojčaniku broj telefona koji do tada niste imali, a želite da ga sačuvate, onda možete klikom na kružić koji u sebi sadrži plus da jednostavno obavite ovu aktivnost.
  2. Ukoliko želite da sačuvate broj koji se nalazi u Nedavnim pozivima, onda ćete kliknuti na tri tačke koje se nalaze sa desne strane broja i iz menija koji dobijate kliknuti prvu opciju - Dodaj novi kontakt.
  3. Ukoliko želite da novi kontakt dodate iz poruka koje ste primili, onda uđite u poruku i odmah do broja sa koga ste poruku primili nalazi se ikonica koja u sebi sadrži siluetu čoveka i znak plus, pritiskom na istu moćićete da dodate novi kontakt.

Kako da obrišem kontakt?

Kontakti se čuvaju u Vašem telefonu, samim tim proces brisanja kontakta zavisi od konkretnog modela telefona a ne od podešavanja naše apliakcije.

Da li mogu da šaljem SMS poruke?

Globaltel aplikacija ima dve mogućnosti za slanje SMS poruka. Prva je besplatna razmena poruka između korisnika aplikacije. Što znači da svi korisnici mogu besplatno među sobom da se dopisuju neograničeno. Druga opcija slanja SMS poruka jeste slanje poruka korisnika aplikacije ka onima koji aplikaciju nemaju, odnosno van mreže.  Srpski brojevi imaju mogućnost slanja i primanja SMS poruka.

Da li se SMS poruke naplaćuju?

Ne, ukoliko oba korisnika imaju aplikaciju. Da, ukoliko jedan od učesnika tekstualne prepiske nema aplikaciju. Cene SMS poruka variraju od toga sa kojeg broja ste poruku poslali, odakle ste poruku poslali (npr. iz roaminga sa srpskog broja) kao i kome ste poruku poslali (npr. nekome sa srpskim ili mađarskim brojem). U delu aplikacije koji se naziva Tarife, moćićete da pronđete sve cene poruka. Mi ne naplaćujemo dolazne poruke. Pregledajte naše tarife.

Kakva su ograničenja po osnovu slanja SMS poruka?

  1. Ne postoje nikakva ograničenja što se tiče srpskih Globaltel brojeva, međutim što se tiče inostranih Globaltel brojeva mnogi operateri još uvek ne propuštaju SMS saobraćaj sa nomadskih brojeva na odgovarajući način tako da može doći do toga da poruke ne stignu na vreme ili uopšte (svaka poruka ima status, tako da će korisnik u svakom trenutku biti obavešten o statusu svoje poruke).
  2. Može se dogoditi da iako ste izabrali broj sa kojim želite da se predstavljate, i iako ste sa tog broja poruku poslali, da vam inostrani operater ipak dodeli neki drugi broj koji  će se očitati na uređaju osobe sa kojom komunicirate. Mi na žalost ne preuzimamo odgovornost za ovu pogrešnu numeraciju kako problem nije u našem sistemu. 

Kako da pošaljem poruku?

  1. Ukoliko šaljete poruku prvi put željenom primaocu, onda ćete kliknuti na ikonicu koja je označena krugom i plusom. Otvara se prozor gde se prikazuju svi vaši brojevi u okviru aplikacije (Globaltel brojevi koje ste ili kupili ili dobili po skidanju aplikacije) gde vršite izbor broja sa kojeg želite da pošaljete poruku. Zatim vas aplikacija vodi u Kontakte gde vršite izbor primaoca poruke. Ukoliko ovaj korisnik ima instaliranu Globaltel aplikaciju i prikačen je na internet, onda će vaše dopisivanje biti besplatno. U slučaju da korisnik nema Globaltel aplikaciju onda ćete dobiti obaveštenje o ceni SMS-a koji želite da pošaljete.
  2. Ukoliko ste od nekoga poruku primili, i želite da odgovorite, kliknite na poruku koju ste primili, u dnu ekrana nalazi se prostor za kucanje odgovora. Nakon ukucanog odgovora, jednostavno kliknite na ikonicu sa desne strane koja služi slanju odgovora i Vaša poruka biće poslata. Takođe, stoji vam na raspolaganju opcija dodavanja multimedijalnog sadržaja u vidu: fotografija, lokacije, videa.

Kako da pošaljem multimedijalni sadržaj?

Ukoliko želite da pošaljete multimedijalni sadržaj u vidu fotografije, videa ili lokacije onda morate da uđete u deo aplikacije predviđen za slanje poruka i da odaberete kontakt kome poruku šaljete. Kliknite ikonicu sa leve strane prostora za kucanje teksta i otvoriće se novi podmeni u kojem se nalaze sve već pomenute multimedijalne opcije.  Za slanje fotografije imate izbor između već uslikane fortografije iz Galerije sa vašeg telefona ili da fotografiju uslikate i pošaljete u realnom vremenu. Video možete izabrati takodje iz vaše Galerije na telefonu, a lokaciju šaljete u formi mape na kojoj je označeno mesto gde se nalazite.

Kako da znam da li je poruka stigla?

Za svaku poslatu poruku, naša aplikacija pokazuje status date poruke. Razlikujemo sledeće statuse poruka:

  1. Failed – pojaviće se mali x ispod poruke koju ste poslali, što znači da poruka nije stigla na svoje odredište. Uzrok može biti da nemate kredita, da niste prikačeni na internet, da korisnik kojem poruku šaljete nije prikačen na internet  i slično.
  2. Received but not read – Ukoliko je korisnik primio poruku ali je još uvek nije pročitao, onda će ispod poruke stajati simbol dva štiklića koji su sive boje.
  3. Received and read - Ukoliko je korisnik primio poruku ali i pročitao istu, onda će ispod poruke stajati simbol dva štiklića koji su zelene boje.

Da li mogu da primam SMS?

Primanje SMS poruka nije omogućeno za sve naše brojeve, zavisno od toga da li je u pitanju mobilni broj ili nomadski. Mobilni brojevi mogu da primaju i šalju SMS poruke, naravno uključujući i naše Globaltel srpske brojeve. 

Kako da kreiram grupnu poruku?

Prilikom kreiranja nove poruke, korisnik ulazi u imenik radi izbora primaoca poruke. Iznad samog imenika postoji opcija Kreirati grupu. 

Kako se vrše pozivi?

Korisnik može pozivati na tri načina:

  1. Ukucavanjem broja telefona koji želi da poziva putem brojčanika u aplikaciji i pritiskom na dugme Call na dnu ekrana.
  2. Ulaskom u  poruku osobe koju želi da pozove videće da se u gornjem desnom uglu ekrana nalazi slušalica. Pritiskom na slušalicu obavlja se poziv.
  3. Ulaskom u kontakte korisnik bira osobu koju želi da pozove, klikom na ime osobe koju želi da pozove ulazi u detalje tog kontakta i klikne slušalicu.

Kako da izaberem sa kojeg broja želim da pozivam?

Na ekranu na kojem se nalazi Brojčanik, nalazi se odmah ispod samog brojčanika opcija ID pozivaoca. Tu će biti ispisan broj sa kojim se korisnik trenutno predstavlja.  Klikom na taj taster otvara se meni svih dostupnih brojeva jednog korisnika, gde pritiskom na željeni broj isti biva izabran za broj kojim se korisnik predstavlja. 

Kako da znam koliko će me poziv koštati?

Kada korisnik otpočne poziv na ekranu imaće sledeće informacije: broj sa kojeg poziva, broj koji se poziva, koliko već poziv traje kao i koliko će poziv koštati po minutu. Takođe, korisnik može pogledati i sve cene poziva i poruka u sekciji Tarife.

Da li mogu da koristim brojeve drugih operatera i da sa njima vršim pozive?

Korišćenje brojeva drugih operatera nije dozvoljeno u ove svrhe. Broj postojećeg operatera bio je korišćen isključivo u svrhe registracije na aplikaciju Globaltela.

Čemu služi opcija nedavni pozivi?

Opcija nedavni pozivi daje korisniku mogućnost da pregleda svoju nedavnu komunikaciju. Ova opcija sadrži mogućnost pregleda propuštenih, primljenih i biranih poziva. Klikom na ime kontakta koji se nalazi u ovoj listi, korisnik stiče mogućnost da dati kontakt pozove ili da mu pošalje poruku.

Čemu služi glavni meni?

Glavni meni aplikacije je poslednja ikonica u prvom redu ikona. Ovde se nalaze sva dodatna podešavanja kao i opcije od sporednog značaja za svakodnevno fukcionisanje aplikacije.

Čemu služi profil korisnika?

Profil korisnika omogućava lakše prepoznavanje korisnika među sobom jer daje opciju dodavanja fotografije. Takođe, sadrži informacije kao što je ime, prezime i e-mail adresa korisnika. Ukoliko korisnik ne želi ručno da unosi tražene informacije, na raspolaganju mu stoji i mogućnost da jednim klikom tražene podatke povuče sa Facebook-a.

Čemu služi kredit?

Globaltel je komunikacijska aplikacija samim tim kredit je potreban za kupovinu brojeva ili obavljanje poziva i slanje poruka van mreže.

Da li dobijam račun i u kom formatu?

Kao i za svaku drugu pruženu uslugu, korisnik dobija račun bilo u elektronskom formatu bilo u materijalnom formatu. Ukoliko se kupovina obavlja putem prodavnica aplikacija ove kompanije će poslati korisniku njihove račune ali će i Globaltel dostaviti svoj račun putem SMS poruke u aplikacij. Takođe, u slučaju da je kupovina obavljena putem kreditne kartice, sama banka će proknjižiti transakciju u mesečnom izvodu, a putem SMS-a će biće dostavljen račun korisniku od strane kompanije Globaltel. Ukoliko se dopuna vrši na fizičkim prodajnim mestima, u tom slučaju korisnik dobija fiskalni račun kao i kod bilo je druge transakcije. 

Da li može doći do toga da mi ne stigne uplaćeni online kredit?

Može se dogoditi da transkacija ne bude uspešna. Ovakvi slučajevi su retki i jako se lako rešavaju. Dovoljno je da korisnik dostavi  račune za elektronsko plaćanje korisničkom centru i mi ćemo proveriti navode u našoj bazi i dopuniti kreditom račun korisnika. Ukoliko kredit nije prošao na trafici, taj slučaj se rešava na licu mesta i nema veze za korisničkim centrom.

Da li mogu naknadno da podignem novac od kredita koji sam prethodno uplatio?

Jednom uplaćeni kredit se više ne može podizati, jedino se može iskoristiti za usluge koje pruža kompanija u okviru aplikacije.

Čemu služi opcija Automatska dopuna na sajtu prilikom plaćanja kreditnom karticom?

Automatska obnova je opcija na sajtu Globaltela koja omogućava korisniku da nikada ne ostane bez kredita. Ovom opcijom se automatski kredit korisnika uvećava za predefinisani iznos kada na računu korisnik ima manje predefinisanog iznosa kredita. Ova opcija se može uključiti onda kada korisnik ima validnu kreditnu karticu, i onda kada korisnik dozvoli ovakvo skidanje sredstava sa iste. Uključivanje ove opcije podrazumeva da korisnik u veb formi čekira ovu opciju i time potvrdi da želi da se pretplati. Korisnik ima mogućnost da samostalno odredi iznose kredita. 

Da li mogu da isključim autorenew opciju dopune?

Automatska dopunase može isključiti u bilo kom trenutku tako što se jednostavno odčekira kvadratić koji pored kojeg piše ime usluge na veb sajtu.

Da li mogu da koristim više sredstava plaćanja, odnosno više kreditnih kartica?

Korisnik može da upotrebi više kreditnih kartica i da ostavi podatke za iste u našem sistemu, s tim što će jedna od pomenutih uvek biti podrazumevana (default katica). Ovo znači da ukoliko korisnik podesi opciju Automatske dopune, onda će određeni predefinisani iznos skidati sa kartice koja je označena kao podrazumevana.

Na koje brojeve mogu da da se pretplatim?

Svaki korisnik ima na raspolaganju brojeve iz preko 30 zemalja sveta, gde je pri tom većina brojeva virtuelna (nema punu funkcionalnost mobilnog broja), dok postoje i mobilni brojevi (imaju punu funkcionalnost mobilnog broja). Razlika između ova dva broja jasno je naglašena. Osim inostranih brojeva na koje korisnik može da se pretplati, može se pretplatiti i na dodatne srpske brojeve.

Kako se vrši pretplata na brojeve?

Kupovina brojeva se vrši iz glavnog menija aplikacije gde korisnik treba da pronađe opciju Novi broj. Klikom na ovu opciju otvara se nova stranica sa spiskom zemalja iz kojih su brojevi dostupni. Na vrhu stranice nalazi se opcija pretraživanja zemalja, gde se ukucavanjem prvih slova imena zemlje, za koju je korisnik zainteresovan, pojavljuju svi relevantni rezulati pretrage. Nakon klika na željenu zemlju, korisnik otvara prozor sa svim gradovima iz kojih se broj može kupiti kao i grupacija brojeva nazvana mobile, ukoliko za datu zemlju postoje i mobilni brojevi telefona. Daljim klikom na izabrani grad ili grupaciju mobilnih brojeva, otvara se meni sa svim raspoloživim brojevima na koje se korisnik može pretplatiti. Klikom na broj, otvara se finalni meni u kojem stoji cena koštanja broja kao i opis mogućnosti i ogranićenja broja (odnosno da li ima mogućnost slanja i primanja SMS poruka). Klikom na opciju Pretplati se, korisnik postaje vlasnik izabranog broja na mesec dana.

Da li mogu imati više brojeva i koliko njih?

Svaki korisnik može imati neograničeno brojeva, i oni funkcionišu nezavisno jedni od drugih odnosno nisu u koaliziji.

Čemu služi opcija Moji brojevi telefona?

Moji brojevi telefona je opcija koja omogućava korisniku pun pregled spiska brojeva koje ima na jednom profilu. Ovde korisnik može da pogleda koje sve brojeve ima, do kada su brojevi u vlasništvu korisnika (odnosno do kog datuma se mora izvršiti produženje broja ukoliko korisnik želi da ga produži) ili da li je broj istekao.  Takođe, klikom na svaki od pojedinačnih brojeva otvoriće se meni putem kojeg korisnik može da personalizuje svaki broj.

Šta je personalizacija broja?

Klikom na bilo koji broj sa spiska korisnikovih brojeva  otvara se meni u kojem se vrše određena podešavanja za konkretan broj. Svaki broj se iz ovog menija može direktno produžiti, može se upaliti opcija Automatska obnova, broj se može postaviti kao broj sa kojim korisnik želi da se predstavlja, takođe za svaki broj može se podesiti status dostupan, nedostupan ili zauzet. U ovom meniju se brojevi mogu i brisati.

Kako se briše broj telefona?

Broj telefona se briše ulaskom na deo menija Moji brojevi telefona i klikom na odgovarajući broj. U meniju koji se otvara za odabrani broj treba pronaći dugme na dnu stranice na kome piše Izbriši broj, klikom na ovo dugme otvara se dodatni dijalog u kojem se traži konfirmacija da li korisnik stvarno želi da obriše broj ili ne. 

Šta je opcija Automatska obnova i kako se koristi?

Automatska obnova je opcija koja pomaže korisniku u produženju vlasništva nad brojevima. Ukoliko korisnik zasigurno želi da zadrži neki od brojeva telefona u određenom vremenskom periodu i ne želi da rizikuje da neki od brojeva izgubi neblagovremenom ekstenzijom, uvek se može osloniti na Automatska obnova opciju. Preduslovi za funkcionisanje ove usluge jesu da je korisnik štiklirao ovu opciju u meniju za određeni broj i da ima dovoljno kredita na svom računu. Ukoliko korisnik nema dovoljno sredstava na svom računu aplikacija će poslati notifikaciju (obaveštenje) korisniku kako bi kupio kredit da bi se transakcija obavila do kraja.

Da li mogu da isključim opciju Automatska obnova?

Moguće je isključiti opciju Automatska obnova tako što će se odštiklirati ova opciju u meniju za pojedinačne brojeve.

Kako da pogledam cene poziva i poruka?

Ukoliko korisnik želi da pogleda tarife to može učiniti na veb sajtu ili u okviru same aplikacije. Odlaskom u glavni meni aplikacije, korisnik može videti opciju Tarife. Klikom na ovu opciju, korisnik dobija stranicu sa imenima svih zemalja prema kojima aplikacija ima utvrđene tarife. Na vrhu stranice nalazi se polje za pretragu, gde ukucavanjem početnih karaktera imena zemlje za koju korisnik traži tarife izlazi skraćeni spisak zemalja za lakšu pretragu. Klikom na ime zemlje otvara se tabela sa tarifama za ovu zemlju. Cene možete pogledati i na website-u u sekciji Tarife.

Podešavanja iOS

Podešavanje liste kontakata
Postoji mogućnost da se rasporede kontakti u skladu sa preferencijama korisnika.

Podešavanje pozadine
U iOS aplikaciji postoji mogućnost da korisnici sami podese boju pozadine za chat

Podešavanje opcija čuvanja slika
Postoji mogućnost da se čuvaju sve primljene fotografije direktno u album sa ostalim slikama korisnika

Opcija About/O nama
Spisak dokumenata koje korisniku stoje na raspolaganju konstantno a tiču e pravnih osnova za korišćenje naše apliakcije.

Mogućnost da se korisnik izloguje iz aplikacije

Podešavanja Android

Podešavanje notifikacija
Korisnik ima mogućnost da podesi na koji način želi da ga aplikacija obaveštava o aktivnostima u samoj aplikaciji.

Opcija About/O nama
Spisak dokumenata koje korisniku stoje na raspolaganju konstantno a tiču e pravnih osnova za korišćenje naše apliakcije

Mogućnost da se korisnik izloguje iz aplikacije

Da li je gledanje televizije besplatna opcija?

Gledanje televizije putem aplikacije je besplatna opcija koja traje 30 dana od trenutka poslednje dopune kredita u odgovarajućem iznosu. Ukoliko ste korisnik VIP mreže, dopunim od 200 dinara ostvarujete pravo da televizijske kanale gledate punih mesec dana bez nadoknade za ovu uslugu, svih 200 dinara imate na raspolaganju za komunikaciju. Ukoliko ste korisnik drugih mreža, minimalni iznos dopune biće 400 dinara. Imajte u vidu da se uplatom kredita otpočinje novih 30 dana, i da se ne akumulira 30 dana na 30 dana ukoliko imate uplate dan za danom.  

Kako se aktivira gledanje televizije?

Ukoliko ste korisnik VIP mreže, dopunim od 200 dinara ostvarujete pravo da televizijske kanale gledate punih mesec dana bez nadoknade za ovu uslugu, svih 200 dinara imate na raspolaganju za komunikaciju. Ukoliko ste korisnik drugih mreža, minimalni iznos dopune biće 400 dinara. Imajte u vidu da se uplatom kredita otpočinje novih 30 dana, i da se ne akumulira 30 dana na 30 dana ukoliko imate uplate dan za danom.  

Da li je potrebno da budem konektovan na internet da bi gledao televiziju?

Da, potrebno je da budete prikačeni na internet ukoliko želite da gledate TV kanale unutar aplikacije. Nije važno da li je u pitanju internet iz paketa ili wifi konekcija.

Da li mogu da streamujem kanale na svoj kućni TV aparat?

Postoje uređaji koji vam omogućavaju da povežete mobilni telefon ili tablet uređaj sa svojim televizorom. Na ovaj način sve što trenutno gledate na svom mobilnom telefonu ili tablet uređaju, postaje vidljivo na TV ekranu, na ovaj način se televizijski kanali mogu pratiti i na samom TV-u koji nije digitalizovan ili koji povezan na sistem nekog od kablovskih operatera.

Da li mogu da gledam TV kanale u inostranstvu?

Trenutno ne dozvoljavamo gledanje televizijskih kanala u inostrantvu.